Портфоліо


Назва проекту

Цікаві місця Лондона

Основний та другорядні (дотичні) навчальні предмети

Основний навчальний предмет – англійська мова.
У навчальних програмах назва теми - «Англомовні країни та Україна».
Вивчення цієї теми стосується також історії, географії та інформатики.


СТИСЛИЙ ОПИС ПРОЕКТУ  
Проект виконується по темі навчальної програми для 7 класу «Англомовні країни та Україна». Окремо розглядається столиця Великобританії. Під час підготовки проекту учні розширять свої знання з тем Великобританія, Лондон. Буде досліджено назви, історію виникнення та розвитку, невідомі для учнів факти про Лондон та визначні місця Лондону на основі учительської презентації. Результатами дослідження учні поділяться за допомогою презентації.

Вік учнів, клас 7 клас, 12-13 років

ПОВНИЙ ПЛАН ВИВЧЕННЯ ТЕМИ  


НАВЧАЛЬНІ ЦІЛІ  По закінченні проекту учні: - навчаться шукати інформацію на англомовних сайтах; - навчаться вІдокремлювати важливу інформацію від другорядної; - працювати у колективі; - відповідати за результати своєї роботи як важливу частину кінцевий результат всієї групи; - вдосконалять навички використання програм для обробки зображення та створення презентацій.

Опис оцінювання Щоб з’ясувати наскільки учні орієнтуються в темі, будуть використовуватись запитання впродовж вивчення теми. Це допоможе учням ставити свої навчальні цілі і аналізувати власне бажання. Періодичне читання записів учнів дозволяє оцінити розуміння учнів і за потребою скерувати їх навчання в правильне русло. На різних етапах проведення та реалізації проекту, планування та провадження своїх планів, учні використовують план діяльності. В підсумку роботу учнів оцінюють вони самі (самооцінювання з використанням "Оцінювання роботи в групах"). Під час підсумкового оцінювання учні обговорюють Ключове питання та демонструють презентацію. Після того за формою оцінювання презентації отримують оцінку.

Діяльність учнів та вчителя З’ясуання навчальних потреб учнів буде здійснюватися під час зустрічі з учнями за допомогою постановки запитань та визначення групи бажаючих працювати над проектом.Під час вивчення теми: учні зануряться у минуле за допомогою ресурсів Інтернету та знайдуть відповіді на поставлені запитання.Учні використовуватимуть сайти Wikipedia, Google Maps, пошуковик Google та ін.  для отримання інформації, необхідної для виконання проекту.Учні працюватимуть у групах, розподіливши між собою питання задля досягнення найбільшої ефективності та економії ресурсів та часу. Групи будуть постійно обмінюватися досвідом та повідомляти, хто на якому етапі знаходиться (момент змагання).Учні будуть використовувати приклад учнівської роботи у якості своєрідного стандарту для свого проекту. Вони враховуватимуть усі фактори та вимоги, необхідні для успішного завершення власного проекту.Наприкінці проекту: Оцінювання учнівської презентації буде відбуватися за допомогою тестових завдань.

Відомості про автора

ІМ'Я, ПРІЗВИЩЕ Давиденко Інна Петрівна

ФАХ, НАВЧАЛЬНИЙ ПРЕДМЕТ вчитель англійської та німецької мови, англійська мова

НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД ТРОЇЦЬКА ГІМНАЗІЯ ТРОЇЦЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ ЛУГАНСЬКОЇ ОБЛАСТІ

МІСТО\СЕЛО, РАЙОН, ОБЛАСТЬ СМТ ТРОЇЦЬКЕ, ТРОЇЦЬКИЙ РАЙОН, ЛУГАНСЬКА ОБЛАСТЬ

КОНТАКТНІ ДАНІ E-MAIL:

Відомості про тренінг

ДАТИ ПРОВЕДЕННЯ ТРЕНІНГУ 10.09.2012 - 28.09.2012

МІСЦЕ ПРОВЕДЕННЯ ТРЕНІНГУ ТРОЇЦЬКА ГІМНАЗІЯ ТРОЇЦЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ    ЛУГАНСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ТРЕНЕРИ ФЕДОРУЩЕНКО НАТАЛІЯ ЮРІЇВНА

Немає коментарів:

Дописати коментар